بیماری های گلخانه ای
برای دریافت پاورپوینت فارسی "بیماری های گلخانه ای" به ادامه مطلب مراجعه کنید..
برای دریافت پاورپوینت فارسی "بیماری های گلخانه ای" به ادامه مطلب مراجعه کنید..
به ادامه مطلب مراجعه کنید...
اوشيدا: 40 نفر از نیروهای حق التدریس اخراج شده ازدانشگاه ملی زابل كه با وعده مسئولين دانشگاه به استخدام مجدد در آزمون استخدامی دانشگاه شركت کرده بودند پس ار اعلام نتايج وپذيرفته نشدن در اين ازمون به دفترسید باقر حسینی نماینده زابل مراجعه کردند.
به گزارش پايگاه خبری اوشیدا ، تعدادي از نيروهاي حق التدريس دانشگاه ملي زابل كه بدون هيچ دليلي پس از سالها كار و تلاش از سمت خود بركنار شده بودند با وعده مسئولين براي جذب مجدد از طريق آزمون استخدامي مواجه مي شوند كه پس از شركت دراين آزمون با اعلام نتايج وعده هاي داده شده تحقق نيافت تا اين افراد همچنان بيكار و بلاتكليف روزها را سپري كنند .
به ادامه مطلب مراجعه كنيد...
مدیریت دانش چیز جدیدی نیست . درواقع ،از صدها سال قبل که مالکان شرکتهای فامیلی و یا پیشه وران زبده تجارت حرفه ای خود رابه طور کامل و دقیق به فرزندان و شاگردان خویش انتقال می داده اند، مدیریت دانش وجودداشته است . اما، تا سال 1990 که مدیران عالی سازمانها شروع به بحث درباره مدیریت دانش کردند چیزی به این نام وجود نداشت . به همان اندازه که زیربناهای اقتصاد صنعتی از حالت وابستگی به منابع طبیعی به سمت وابستگی به سرمایه های فکری تغییر حالت پیدا می کرد، مدیران نیز ناگزیر از آن بوده اند تا به بررسی دانش زیربنایی کسب وکارشان وچگونگی استفاده از آن بپردازند. درست درهمین زمان ، افزایش شبکه های کامپیوتری امکان طبقه بندی ، ذخیره سازی و استفاده برابر افراد از انواع مهم دانش را به گونه ای آسانترو ارزانتر از گذشته امکان پذیر ساخت . نویسندگان مقاله - هانسن ، نوریا و تایرنی - اقدامات مدیریت دانش را در چندین صنعت موردمطالعه قرار دادند. در این راستا، آنها کارشان را با مطالعه مدیریت دانش شرکتهای مشاوره ای شروع کردند. زیرا، "دانش " سرمایه اصلی مشاوران بوده و این شرکتها در زمره اولین شرکتهایی بودند که به مدیریت دانش توجه کرده و در این زمینه سرمایه گذاریهای کلانی انجام داده بودند. همچنین آنها در بین اولین شرکتهایی بودند که دریک حجم وسیع درپی استفاده از تکنولوژی اطلاعات به منظور تسخیر و گسترش آن برآمده اند. از سوی دیگر، به نظر محققان فوق ، تجارب این شرکتها که در ارتباط با تجارب تمامی شرکتهایی بود که به نیروی انسانی خبره و جریانهای فکری وابسته بودند،می توانست درمورد اینکه چه کارهایی در زمینه مدیریت دانش انجام شده و چه کارهایی انجام نشده آنها را راهنمایی کند. هانسن و همکارانش دریافتند که مشاوران یک روش متحدالشکل را برای مدیریت دانش تعقیب نمی کنند بلکه آنها از دو استراتژی متفاوت دراین زمینه استفاده می کنند که عبارتند از: استراتژی کدگذاری"Codification Strategy" و استراتژی شخصی سازی "Personalization Strategy".
به ادامه مطلب مراجعه كنيد...